Górzyca, dnia 04.02.2019 r.

                                                                                                   

 

            Wójt Gminy Górzyca zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na wykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

 

Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) o wartości zamówienia poniżej  30 000 euro.

 

I.              Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie:

1)    Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Górzyca.

2)    Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie miejscowości Górzyca.

 

1.    Zakres zamówienia:

 

1)    Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Górzyca - zgodnie z Uchwałą Nr III.21.2018 Rady Gminy Górzyca z dnia 28 grudnia 2018r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Górzyca.

2)    Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - zgodnie z Uchwałą Nr XXXIV.187.2018 Rady Gminy Górzyca z dnia 23 lutego 2018r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Górzyca, przyjętego uchwałą Rady Gminy Górzyca nr XVI.85.2012 z dnia 2 marca 2012r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Górzyca w obrębie miejscowości Górzyca.

 

 

2.    Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

 

MPZP należy sporządzić na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych, dotyczących przedmiotu zamówienia, w szczególności:

- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu    przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r., poz.1945 ze zm.);

- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie  wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., poz. 1587);

- ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r., poz. 2081. z późn. zm.);

- przepisów odrębnych reagujących proces przygotowania i uchwalenia MPZP.

 

 

2.1. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:

 

1)    Analiza materiałów wyjściowych, ocena ich wzajemnej spójności i przydatności do prac nad mpzp. Wytyczne i wnioski do prac planistycznych.

2)    Ocena zgłoszonych wniosków do MPZP.

3)    Opracowanie ekofizjograficzne.

4)    Inwentaryzacja urbanistyczna.

5)    Projekt mpzp.

6)    Prognoza oddziaływania na środowisko.

7)    Wyłożenie projektu mpzp do publicznego wglądu i dyskusja publiczna.

8)    Uwagi do projektu mpzp.

9)    Przygotowanie projektu mpzp do uchwalenia przez Radę Gminy.

10)  Przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały uchwalającej mpzp wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych.

11)  Dokumentacja formalno - prawna.

 

2.2.       W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:

 

1)    Prowadzenia procedury formalno – prawnej.

2)    Prowadzenia bieżących konsultacji rozwiązań projektowych z Zamawiającym.

3)    Prezentacji radnym przyjętych rozwiązań i stanu zaawansowania prac projektowych, w szczególności przed zakończeniem poszczególnych etapów prac projektowych.

4)    Prowadzenia publicznych sesji warsztatowych prezentujących przyjęte rozwiązania oraz udzielania stosownych informacji i wyjaśnień.

5)    Prezentacji projektu mpzp podczas posiedzeń komisji Rady Gminy, Gminnej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej, sesji Rady Gminy, dyskusji publicznej.

6)    Udziału w wyłożeniu projektu mpzp wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i udzielania informacji zainteresowanym na temat przyjętych rozwiązań.

7)    Przygotowania niezbędnej ilości kompletów materiałów na spotkania, sesje warsztatowe i sesję uchwalającą.

 

2.3. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.

 

2.4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich koniecznych opracowań uzupełniających w szczególności takich, jak:

-        prognoza oddziaływania na środowisko;

-        opracowanie ekofizjograficzne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r., Nr 155, poz. 1298) na obszar objęty studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,

-        prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego.

 

2.5. Zamawiający przekaże wykonawcy materiały znajdujące się w jego posiadaniu, a mogące służyć  do opracowania przedmiotu zamówienia.

 

2.6.  W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu po komplecie opracowania w następującej formie i ilości:

1)    Opracowanie mpzp w miejscowości Górzyca:

-        kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia mpzp wraz z załącznikami zawierającymi część tekstową i graficzną w formie papierowej -  2 egz. oraz wersję elektroniczną; 2 egz. plików w formacie PDF lub JPG oraz 1 egz.  pliku w formacie wektorowym DWG, DXF (na nośnikach elektronicznych do odczytu i wydruku). 

-        prognozę oddziaływania na środowisko – 2 egz. + wersja elektroniczna.

-        opracowanie ekofizjograficzne – 2 egz. + wersja elektroniczna.

-        prognoza skutków finansowych uchwalenia mpzp.

-        2 egzemplarze kolorowej planszy pomniejszonej do skali 1:20 000 do zawieszenia na ścianie i przenoszenia, dwustronnie zalaminowanych.

2)    Zmiana mpzp w obrębie miejscowości Górzyca:

-        kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia mpzp wraz  z załącznikiem zawierającym część tekstową -  2 egz. oraz wersję elektroniczną.

-        prognozę oddziaływania na środowisko – 2 egz. + wersja elektroniczna.

-        prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany mpzp..

 

3.    Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zapytaniem ofertowym.

 

4.    W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania Zamawiającemu:

-        wszystkie czynności będące przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać we własnym zakresie i na własny koszt, co uwzględni przy sporządzaniu oferty m. in.: opracowanie, redagowanie projektów pism zawiadamiających, uzgadniających, obwieszczających, opiniujących itp. redagowanie projektów ogłoszeń, przygotowanie projektów zawiadomień, obwieszczeń - również do prasy o wyłożeniu do publicznego wglądu itp.

-        materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym aktualne mapy planistyczne wraz z potwierdzeniem aktualności map przez właściwy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Zamawiający pozyska we własnym zakresie i na własny koszt.

 

5.    Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia.

 

II.            Termin wykonania zamówienia

 

Termin wykonania zamówienia: 15 miesięcy od podpisania umowy

 

 

 

III.           O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:

1)    Oświadczą, że spełniają warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 i ust 5 ustawy Pzp.

2)    Posiadają kompetencję, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3)     Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane  za akceptację treści zapytania.

4)    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

IV.          Opis sposobu przygotowania oferty

1)    Oferta powinna zawierać:

a)    Formularz ofertowy - załącznik nr 1;

b)    Oświadczenie – załącznik nr 2

c)    Zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 3;

2)    Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

 

V.            Miejsce i termin złożenia oferty:

1)    Ofertę prosimy przesłać do dnia 12 lutego 2019 r. do godz. 1000  na adres Gminy Górzyca, ul. 1 Maja 1, 69-113 Górzyca lub adres                                     e-mail: budownictwo@gorzyca.pl.

2)    Złożone przez Wykonawców ofert powinny być ważne przez co najmniej  30 dni od daty otrzymania jej przez Zamawiającego.

3)    Oferty złożone po terminie określonym w pkt. 5 ppkt. 1),  niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.

4)    Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5)    Zamawiający może przedłużyć termin przesyłania ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie powiadamia wszystkich Wykonawców.

6)    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W szczególności Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów potwierdzających informacje zawarte w ofercie (np. opinie klienta, poświadczenia, referencje itp.). W przypadku ww. żądania Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych dokumentów w terminie do  2 dni kalendarzowych.

 

VI.          Kryteria oceny ofert

Kryterium wyboru Wykonawcy stanowić będzie cena - 100%.

 

VII.Odrzucenie oferty

 Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:

1)    jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego, w tym zawierającej błędy lub niepełnej, tj. bez wymaganych załączników;

2)    informacje (i oświadczenia) złożone przez Wykonawcę w złożonej ofercie będą nieprawdziwe;

3)    zostanie złożona po terminie;

4)    będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

5)    Wykonawca nie dostarczy dokumentów, o których mowa w pkt 4 ust.1 niniejszego zapytania.

 

VIII.       Informacje dodatkowe

1)    Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania przed upływem wskazanego terminu.

2)    Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione jeżeli:

- Nie zostanie złożona, co najmniej jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu

- Jeżeli cena najkorzystniejszej (na podstawie kryteriów oceny ofert) oferty będzie wyższa niż beneficjent może przeznaczyć na sfinansowanie usługi Zamawiający zastrzega możliwość negocjacji ceny. Jeżeli po przeprowadzonych negocjacjach cena nadal będzie przekraczała możliwości Zamawiającego wówczas Zamawiający wystosuje nowe zapytanie ofertowe.

 

IX.          Osoba uprawniona do kontaktu ze strony Zamawiającego:

Sławomir Czapłon – tel: 95 759 18 71

 

X.           Załącznik do rozeznania rynku

1)    Formularz ofertowy - załącznik nr 1.

2)    Oświadczenie - załącznik nr 2.

3)    Wzór umowy, jaka zostanie zawarta – załącznik nr 3.

4)    Uchwała Nr III.21.2018 Rady Gminy Górzyca z dnia 28 grudnia 2018r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Górzyca – załącznik nr 4.

5)    Uchwała Nr XXXIV.187.2018 Rady Gminy Górzyca z dnia 23 lutego 2018r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Górzyca, przyjętego uchwałą Rady Gminy Górzyca nr XVI.85.2012 z dnia 2 marca 2012r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Górzyca w obrębie miejscowości Górzyca – załącznik nr 5.