Zamawiający:
Gmina Górzyca

Tytuł przetargu:
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Górzyca"

CPV:
" 90500000-2- Usługi związane z odpadami
" 90512000 - 9 Usługi transportu odpadów
" 90513100 - 7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych,


Tryb zamówienia:
art 275 pkt 2

Warunki:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać: uprawnienia do wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych:
- posiada wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem oraz zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
- posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Górzyca.
W ofercie wspólnej warunki udziału w postępowaniu powinny być spełnione łącznie. W zakresie wymaganych uprawnień należy uznać za wystarczające, gdy uprawnienie posiadał będzie co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną, który będzie realizował tę część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania uprawnień.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4)zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, jeżeli:
a)Wykonali lub wykonują należycie usługi w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 300 000 zł brutto zamówienia.
b) Dysponują lub będą dysponować co najmniej w celu realizacji zamówienia:
1) dwoma pojazdami z funkcją kompaktującą, przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych),
2) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
3) jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
Pojazdy winny być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi. Wszystkie pojazdy do odbioru i transportu odpadów muszą spełnić co najmniej normy emisji spalin EURO 4 wg Europejskiego standardu emisji spalin.
Zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych zmieszanych od właścicieli nieruchomości, w zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić aby pojazdy wyposażone były w:
a)system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającym trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach ich postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiając weryfikację tych danych,
b)narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnianiu pojemników
c) Dysponują lub będą dysponować bazą magazynowo - transportową.
Wymagane dysponowanie bazą magazynowo - transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 kilometrów od jego granic, położoną na terenie, do którego posiada tytuł prawny.
Baza magazynowa powinna być wyposażona w:
a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,
b) urządzenia i systemy zapewniające zagospodarowanie wód odpadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne,
c) pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób oraz spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 16 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,


Termin realizacji:
12 miesięcy od dnia 1.12.2022

Osoba odpowiedzialna:
Ewa Kulica - procedura zamówienia, Ewelina Pakos - przedmiot zamówienia

Miejsce składania ofert:
https://miniportal.uzp.gov.pl

Oferty można składać do:
2022-11-08 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2022-11-08 godz: 09:15

Miejsce otwarcia ofert:
https://miniportal.uzp.gov.pl

Kryteria wyboru:
cena 60%, aspekt ekologiczny 40%

Wadium:
nie wymagane

Uwagi:


Firmy uczestniczące